قوانین و مقررات

قوانین عمومی

کاربر گرامی لطفا توجه داشته باشید که کلیه اصول و رویه‏‌های سایت گروه ورزشی تکنیک برتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج در سایت تکنیک برتر تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مالکیت معنوی

کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، فیلم ها، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت گروه ورزشی تکنیک برتر می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی سایت تکنیک برتر، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.

استفاده از خدمات سایت

به محض عضویت شما در سایت تکنیک برتر، بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.

دریافت و پرداخت وجه

ورزشکار گرامی هرگونه دریافت و پرداخت وجه به مربیان، فروشگاه ها و باشگاه های برتر بر عهده ی دریافت کننده یا پرداخت کننده وجه می باشد و گروه ورزشی تکنیک برتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

گروه ورزشی تکنیک برتر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. گروه ورزشی تکنیک برتر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت تکنیک برتر، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.